کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

ترفندی برای افزایش سرعت اینترنت در ویندوز XP

برای این کار طبق معمول وارد بخش رجیستری شوید. حالا به ترتیب قسمت های زیر را دنبال کنید:
HKEY_CURRENT_USER\software\Microsoft\Windows\Curre nt Version\internt setting 


حالا در پنجره سمت راست، دنبال عبارتهای زیر بگردید: 

 
1) MaxConnections PerServer 


2) MaxConnectionPerl_ Oserver

اگر این گزینه را مشاهده نمی‌کنید، روی صفحه سمت راست و سپس New\DWORD را انتخاب کنید. 

حال عبارت بالا را بنویسید و حروف بزرگ را فراموش نکنید. سپس روی عبارتهای ساخته شده، دو بار کلیک کنید و در قسمت Dtata Value برای گزینه اول، مقدار 8 و برای گزینه دوم، حرف a را وارد کنید. سیستم را ریستارت نمایید.  

حالا قطعاً شاهد سرعت چند درصدی در ارتباطات اینترنتی خود هستید.  

 

                                                            http://diako-kurd.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
گلناز چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 15:33

سلام خوبی من به مقاله ۵ صفحه ایی در مورد سیستم شبکه نیاز دارم برای انکه اسان باشه امنیت شبکه پروکسی انتخاب کردم ولی تو مقالش موندم تا ۱دی وقت دارم چون باید یک پروزه دیگم تحویل بدم اصلا وقت سزچ ندارم شما مقاله کامل در مورد پروکسی نداری یا سایتی نمیشناسی که یک مقاله داشته باشه بهم بگی فقط زود بهم خبر بده لطفا

براتون email کردم .

امیر یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 21:00

سلام داداش این رجیستری که میگی کجاست

سلام
شما میتونید با نوشتن این کلمهRegedit در قسمت Run می تونید وارد ریجستری بشید ولی به شما توصیه میکنم اگر از ریجستری چیزی نمی دونید به این قسمت کاری نداشته باشید چون ممکنه به سیستم تون رو خراب کنید
باتشکر از بازدید و نظر شما
مدیریت وبلاگ حامد باقری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد