کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

3 ترفند کوچک برای افزایش سرعت ویندوز XP

قصد داریم تا 3 ترفند کوچک اما در عین حال مفید را برای شما بازگو کنیم که با به کارگیری آنها میتوانید تا به نحو قابل محسوسی سرعت کار با ویندوز خود را بالاتر ببرید.

1- معمولا وقتی یک ویندوز کند میشود که نرم افزارهای نصب شده روی ان زیاد باشند.سعی کنید فقط نرم افزارهای مورد نیاز خود را روی ویندوز نصب کنید و درایو ویندوز را از فایلهای بیهوده پر نکنید.

2- معمولا برنامه هایی که نصب میکنید یا برنامه هایی که از قبل هستند هنگام بالا آمدن ویندوز به طور اتوماتیک اجرا میشوند. برای این که نرم افزارهایی را که نمیخواهید لود شدن انها سرعت ویندوز شما را بگیرند را از حالت اجرای اتوماتیک در بیاورید. از منوی استارت گزینه Run را انتخاب کنید و سپس در ان تایپ کنید msconfig.حال روی تب Startup کلیک کنید. و برنامه هایی که به انها نیازی ندارید را از حالت اجرای اتوماتیک خارج کنید.مثلا msmsgs برنامه ویندوز مسنجر را باز میکند که احتمالا شما از ان استفاده نمیکنید.

3- روی My Computer‌ راست کلیک کنید و گزینه Properties‌ را انتخاب کنید.در تب Advanced در قسمت Performance روی دکمه Settings کلیک کنید.در اینجا میتوانید با غیر فعال کردن افکتها در قسمت Visual Effects میتوانید سرعت خورد را بالاتر ببرید.اگر در بالا قسمت Adjust for best performance را انتخاب کنید تمام افکتها را غیر فعال میکنید و سرعت شما به صورت محسوسی بالا میرود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد