کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کلیپ رفتن راننده یه سمند روی سقف ماشین

با سلام خدمت شما دوستان عزیز  

امیدوارم که مطالبی که برای شما گذاشتم مفید فایده باشد . از این به بعد میخواهم مطالب جدیدی رو به وبلاگم اضافه کنم . لطفا نظرات خودتان را راجع به وبلاگ برایم بنویسید تا  مواردی رو که پیشنهاد می کنید من به وبلاگم اضافه کنم  .

 

الان یه کلیپ براتون گذاشتم که خیلی جالبه و بهتون پیشنهاد می کنم حتما ببینید . 

مربوط میشه به یه نفر که تنهای توی یه سمند حرکات خیلی خطرناکی رو انجام میده فکر کنم که خودتون ببینید خیلی بهتر باشه . 

 

download 

 

پسورد : diako-kurd

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد