کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

تنظیمات سیستم خود را به کامپیوتر دیگران انتقال دهید

Files and Settings Transfer Wizard یکی از قابلیتهای پیشرفته و بسیار جالب ویندوز XP است که بدین منظور طراحی شده است .

برای استفاده از این ابزار از طریق منوی START به منوی Accessories و بعد از آن به System Tools رفته و Files and Settings Transfer Wizard را انتخاب کنید با استفاده از Wizard آن عملیات لازم را انجام دهید حال می توان اطلاعات را بر روی CD یا Floppy و یا هارد دیسک و حتی کامپیوتری در شبکه قرار داد پس از ذخیره اطلاعات در محل مناسب به کامپیوتر جدید رفته و دو باره به همین قسمت مراجعه کنید و مسیر فایلها را در اختیار آن قرار دهید در این حالت کلیه تنظیمات بر روی این سیستم نیز به صورت خود کار و سریع اعمال خواهد شد .

چگونه یک دکس تاپ فعال داشته باشیم (Active desktop)

سلام

چگونه یک دکس تاپ فعال داشته باشیم (Active desktop)  

در این قسمت از ویندوز این قابلیت وجود دارد که ما یک صفحه وب سایت مانند (yahooیا (google یا هر سایت دیگری که دوست دارید قرار بدهید من در اینجا  وبلاگ

 http://diako-kurd.blogsky.com) ) را بروی دسک تاپ خودم می گذارم در اینجا شما  یه دسک تاپ خواهید داشت که می تونه  هر بارکه شما به اینترنت وصل شدید صفخه به روز بشه و شما همیشه وب سایت مورد علاقتون رو داشته باشین.

ادامه مطلب ...

آشنایی با MicroSoft Internet Explorer

برای استفاده از منابع عظیم موجود در شبکه گسترده جهانی اینترنت ، نرم افزار های گوناگونی وجود دارد که هر کدام به نوعی ما را برای رسیدن به منظوری خاص یاری می دهند . برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره نمود :
ـ برای جستجو در بین صفحات وب ( مرورگرهای وب Web Browsers ) : مثل -MicroSoft Internet Explorer ، Opera ، Mozilla Netscape Navigator و … ـ برای دانلود نمودن فایل یا نرم افزار یا یک سایت : DAP( Download Accelerator Plus ) ، GetRight ، Wget ، Gozila ـ WebZip ، HTTrack و …
ـ برای جلوگیری از ظهور پنجره های مزاحم ( PopUpStoper ، PopUpKiler : ( Popup  و....
ـ برای برقراری امکان گفتگوی متنی یا صوتی (چت)و کنفرانس : Messenger های YAHOO یا MSN ، NetMeeting و …
ـ برای ایجاد صفحات وب و یا برنامه های مورد استفاده در اینترنت : DreamWeaver ، Macromedia Flah ، FrontPage و …
و نرم افزارهای مختلف دیگرکه برای جستجو ، ارسال و دریافت ایمیل ، امنیت ، شکستن رمزها و هک کردن سایتها و یا ورود به حریم خصوصی افراد و شرکتها به کار می رود . . .
در بین همه این نرم افزارها مرورگر وب MicroSoft Internet Explorer بیشترین کاربرد را در بین کاربران و استفاده کنندگان از اینترنت دارد . زیرا اولاً سیستم عامل ویندوز بیش از سایر سیستم عامل ها مورد استفاده کاربران است و به تبع آن به خاطر عرضه این نرم افزار ، همراه ویندوز موجب کثرت استفاده از آن گردیده است و از طرف دیگر نیز چون بیشترین استفاده از اینترنت مربوط به بازدید و یا گشت و گذار در بین میلیاردها صفحه وب موجود در اینترنت می باشد که این عمل توسط Internet Explorer صورت می پذیرد .
با کمک مرورگرهای وب شما می توانید صدا یا موسیقی اجرا کنید ، انیمیشن و فیلم ببینید ، در اینترنت خرید کنید ، سایت های مورد علاقه خود را در وب پیدا کنید ، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید … و بالاخره اینکه دریچه ورود شما به دنیای مجازی اینترنت است .
با توجه به اینکه شرح تک تک قسمتهای این نرم افزار وقت زیادی می طلبد ، لذا فقط در باره مهمترین زیر منوی آن یعنی گزینه Internet Options نسخه 6 این مرورگر توضیح داده می شود .

ادامه مطلب ...

غیر فعال کردن دریافت فایل در Internet Explorer

غیر فعال کردن دریافت فایل در Internet Explorer :
در مرورگر Internet Explorer با انتخاب گزینه Save میتوانید فایل مورد نظرتان را ذخیره کنید.          (Download).
شما میتوانید با استفاده از تنظیمات در Internet Explorer از این عمل جلوگیری کنید.

 

ادامه مطلب ...