کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

قرار دادن عکس در صفحه درایو کامپیوتر

این بار مطلب جالبی را برای شما آموزش می دهم . 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که از صفحه سفید درایو های خود خسته شده باشید و بخواهید عکس مورد علاقه خود را در آن قرار دهید . این آموزش به شما کمک می کند تا از  دست  صفحه خسته کننده درایو ها راحت شوید . 

 

 ۱- شما باید عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید . عکس شما باید اندازه خاصی داشته باشد تا همه صفحه ی درایوتان را در بر بگیرد اگر عکس شما کوچک باشد به صورت کاشی در کل صفحه چیده می شود که زیبا نخواهد بود و اگر هم بزرگ باشد فقط قسمتی از آن در صفحه مشخص می باشد . بنابراین باید اندازه عکس مناسب باشد .  

برای اینکار شما باید از یکی از برنامه های گرافیکی استفاده کنید که من پیشنهاد می کنم از فتوشاپ استفاده کنید . عکس را در برنامه فتوشاپ باز کنید و به قسمت Image/image size بروید در پنجره باز شده در قسمت Pixel Dimensions برای عرض مقدار 815 و برای طول مقدار 600 را وارد کنید .حالا آن را با فرمت Jpg در درایو مورد نظر ذخیره کنید . 

 

2- در این قسمت یک برنامه Notepad را باز کنید و جملات زیر را عیناً در آن تایپ کنید . شما برای اینکه راحت باشید جملات را از وبلاگ Copy  کنید و در Notepad آن را paste کنید . 

 

[{BE098140-A513-11D0-A3A4-00c04FD706EC}]
IconArea_Image=your pic.jpg
[.ShellClassInfo]
IconFile=%SystemRoot%\system32\SHELL32.dll
IconIndex=3
[.ShellClassInfo.A]
[.ShellClassInfo.W]
InfoTip=OT AquaVin! 

 

به جای your pic نام عکس مورد نظر خود را بنویسید و با نام و پسوند desktop.ini در همان درایوی که عکس را گذاشته اید ذخیره کنید توجه داشته باشید که عکس و فایل نت پد باید در یک درایو و صفحه قرار داشته باشند . برای اینکه کار شما حرفه ای باشد دو فایل عکس و نت پد را hidden کنید .

حالا تصویر مورد نظر تان را در درایو خواهید دید . نتیجه کار همانند عکس زیر خواهد بود . 

 

diako-kurd.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد