کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

نمایش تمام اطلاعات ویندوز شما!

شما میتوانید با استفاده از این ترفند تمام اطلاعات ویندوز خود را تنها و با تایپ یک عبارت که در ادامه آمده است مشاهده کنید. این اطلاعات عبارتند ازاطلاعات مدیریتی ویندوز ، کاربران ، نرم افزارهای نصب شده ، سخت افزارها ، سرویس میل ، سرویس خبری ، نسخه ویندوز و بسیاری از اطلاعات دیگر که شما میتوانید حتی آن ها را در یک قالب متنی بر روی کامپیوتر ذخیره کنید. 

ادامه مطلب ...

غیرفعال کردن Firewall

شاید شما هم به این مسئله برخورد کرده اید که بنابه هر دلیلی هنگام گشت و گذار در اینترنت و یا هنگام دریافت فایل فایروال ویندوز XP شما با این مورد به مشکل برخورد کند. در اینجا قصد داریم تا ترفندی را به شما معرفی کنیم که به طور موقت فایروال را از کار بیاندازید. البته به یاد داشته باشید بلافاصله بعد از رفع مشکل دوباره فایروال را فعال سازید چون می تواند در بسیاری از مواقع مفید واقع شود. 

1- به Start / Settings / Network Connections بروید.
2- بر روی Network Connection مورد نظری که با آن به اینترنت وصل میشوید راست کلیک کنید.
3- بر روی Properties کلیک کنید.
4- بر روی تب Advanced کلیک کنید.
5- تیک Internet Connection Firewall را بردارید.

فیلم سازی در پناه Windows Movie Maker

بی‌تردید جلوه‌های ویژه بسیار قدرتمند فیلم‌های امروزی برای همه ما جذاب و مسحور کننده است. تولیدکنندگان میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در پوشش جلوه‌ها و انیمیشن‌های کامپیوتری، فیلم‌ها را به خاطراتی فراموش نشدنی و ماندگار در ذهن بینندگان تبدیل کنند. بسیاری از ما که به صورت تفریحی و آماتور فیلم می‌سازیم، قادر به صرف هزینه‌های میلیونی نیستیم. با این حال دوست داریم توانایی خود را در تولید و ارائه محصولی مناسب و با کیفیت نشان دهیم. ویندوز XP این نیاز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. این نرم‌افزار همراه ویندوز، یک ابزار توانمند و مناسب برای ایجاد، وارد کردن فیلم‌ها و عکس‌ها از دوربین، ویرایش و ذخیره‌ فیلم‌ها و عکس‌های خانگی به شمار می‌رود. در این ترفند قصد داریم تا به بررسی کامل از نرم افزار بپردازیم.

ادامه مطلب ...

تعیین تاریخ انقضا برای رمز عبور حساب های کاربری در ویندوز XP

همانطور که میدانید هر کاربر در ویندوز XP میتواند برای حساب کاربری خود رمز عبور تعیین کند؛ به طوریکه تنها با وارد نمودن رمز عبور امکان ورود به محیط ویندوز مهیاست. این رمز عبور به طور پیش فرض تاریخ انقضایی ندارد و همیشگی است و تا زمانی که مجددأ توسط کاربر تغییر نکند پابرجا خواهد ماند. اما شاید شما دوست داشته باشید که برای رمز عبور حساب کاربری خود در ویندور تاریخ انقضایی تعیین کنید. بدین گونه که به عنوان مثال بعد از 14 روز رمز باطل شده و از سیستم محو گردد و طبعأ پس از آن دیگر برای ورود به ویندوز به وسیله آن حساب کاربری نیاز به وارد کردن پسورد نخواهد بود. جالب است بدانید این کار بدون نیاز به برنامه جانبی خاصی و تنها از طریق محیط ویندوز و رجیستری امکان پذیر است. هم اکنون به معرفی این ترفند میپردازیم.

ادامه مطلب ...

فعال نمودن حساب کاربری Administrator در ویندوز 7

طبعأ شما نیز تاکنون نام ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- را شنیده‏اید. ویندوز 7، که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‏برد برای کلیه کاربران قابل دانلود است و کاربران زیادی نیز تاکنون آن را نصب نموده‏اند. اگر شما نیز این ویندوز را نصب کرده و استفاده کرده باشید حتمأ می‏دانید حساب کاربری Administrator یا مدیر، به دلایل امنیتی در آن به شکل پیش‏فرض، فعال نیست و امکان ورود با Administrator وجود ندارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال‏سازی اکانت Administrator در ویندوز 7 می‏پردازیم.

ادامه مطلب ...