کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

ارسال فکس رایگان به آمریکا و کانادا از طریق اینترنت

یکی از مشکلاتی که برای ایرانیان داخل کشور وجود دارد ارسال فکس به خارج از کشور است. این موضوع به دلیل هزینه سنگینی که برای فرد ارسال کننده دارد اصلأ به صرفه نیست و مراکز مخصوص اینکار نیز جهت ارسال فکس به خارج از کشور نیز برای ارسال هر صفحه فکس هزینه زیادی طلب میکنند. اما اگر قصد ارسال فکس به دو کشور آمریکا و کانادا را دارید دیگر نگران نباشید! چرا که هم اکنون میتوانید از طریق اینترنت به صورت کاملأ رایگان برای گیرنده در این دو کشور فکس ارسال کنید. به طوریکه به وسیله ابزاری آنلاین تنها با ضمیمه نمودن فایل متنی و یا تایپ یک متن خاص میتوانید به رایگان فکس ارسال نمایید.

کافی است به سایت www.faxzero.com مراجعه نمایید.
اکنون در Sender Information، اطلاعات خود را وارد کنید. تنها وارد نمودن نام (Name) و ایمیل (Email) کفایت میکند.
در قسمت Receiver Information نیز بایستی اطلاعات دریافت کننده فکس در آمریکا یا کانادا را درج نمایید. نام (Name) و شماره فکس (# Fax) ضروری است.
در هنگام وارد نمودن شماره فکس بایستی تنها پیش شماره و شماره فکس را وارد نمایید، به طوریکه مجموعأ 10 رقم وارد شده باشد.
در بخش Fax Information نیز میتوانید فایل doc ،pdf و یا xls خود را جهت ضمیمه شدن آپلود نمایید. یا متن خود را در همان قسمت تایپ نمایید.
در نهایت کد داخل عکس را در Confirmation Code وارد نموده و بر روی دکمه Send Free Fax Now کلیک کنید تا فکس شما ارسال گردد.

تنها لازم به ذکر است سرویس رایگان این ابزار آنلاین با محدودیت هایی نیز روبرو است؛
بر روی هر صفحه فکس ارسالی تبلیغاتی درج میگردد. در هر بار ارسال فکس تنها میتوان 1 فایل را ضمیمه نمود آن هم نهایتأ با 3 صفحه و در آخر اینکه در طول روز میتوان 2 فکس به شکل رایگان ارسال نمود که البته این محدودیتها چندان نیز دست و پا گیر نیستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 23:07

آقا واقعا دمت گرم.
خیلی توپ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد