کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

آموزش برنامه Yahoo Intai 2

یکی از پر کاربردترین برنامه های ارتباطی در اینترنت برنامه Yahoo Messenger است که در ایران بسیار از آن استفاده می شود. به همین خاطر برای این برنامه پر طرفدار نرم افزارهای هک و بوت زیادی نوشته شده است. یکی از این برنامه ها به نام Y! Intai است. این برنامه محیطی شبیه به خودyahoo messenger دارد و کار با آن بسیار آسان است. شما توسط این برنامه می توانید کسانی که به صورت مخفی (Invisible) وارد yahoo messenger شده اند را آشکار کنید و یا اگر کسی Web Cam خودش را روشن کرده باشد به صورت مخفی و بدون اجازه از وی تصویر اورا داشته باشید و یا او را Boot کنید.

 

این برنامه را برای راحتی کار به چند بخش تقسیم می کنیم و هر بخش را توضیح می دهیم.

  1. منوی File :
    1. گزینه Sign in … : اولین کار برای کار کردن با این برنامه این است که شما با یک Account موجود دریاهو توسط این برنامه وارد یاهو(Login) بشود.این گزینه شامل سه گزینه است که گزینه Server برای انتخاب یکی از سرویس های یاهو است تا بتوانید با ID خود وارد شوید که انتخاب یکی از این سرویس های موجود در لیست برنامه الزامی است. گزینه Yahoo ID قسمتی است که در جلوی آن باید User name خودتان را وارد کنید و در قسمت Password باید رمز عبور ID خودتان را به صورت صحیح وارد کنید *.هرگاه نتوانستید با یکی از سرویس ها وارد بشوید با یکی دیگر از سرویس های موجود در لیست قسمت Server امتحان کنید.*

.

    1. گزینه Sign Out  : با استفاده از این گزینه می توانید به کار خود خاتمه بدهید و ID خود را که login یا روشن کرده بودید را خارج کنید (Logout).
    2. گزینه Abort : توسط این گزینه هر عملی را که برنامه در حالت انجام آن است Cancel کنید.
    3. گزینه  ... Export List : توسط این گزینه می توانید از ID هایی که در لیست این برنامه اضافه کرده اید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید (BackUp) زمانی که بر روی این گزینه کلیک می کنید پنجره ای باز می شود که از شما مسیر و نام فایل را برای ذخیره کردن می پرسد که در زمان ذخیره فایلی با پسوند .yiu می سازد. شما برای این باید یک نسخه پشتیبان از ID  ها داشته باشید تا زمانی که برنامه را خذف کردید و یا اگر نیاز شد در جایی دیگر این لیست به برنامه اضافه بشود و نیاز نباشد تمامی ID هارا دوباره وارد کنید.
    4. گزینه Import List … : فایلی راکه توسط گزینه Export list ایجاد کرده اید را با استفاده از این گزینه به برنامه معرفی می کنید و به صورت خود کار تمامی ID های موجود در فایل را به برنامه اضافه می شوند.
    5. گزینه Preferences : با استفاده از این گزینه، تنظیمات برنامه را می توان تغییر داد.

این گزینه شامل سه تب می باشد :

1.      Refresh : این گزینه برای تنظیمات قسمت نمایش ID ها می باشد که شامل گزینه ها ی زیر است :

·        Status to refresh : شامل سه گزینه است، زمانی که شما بر روی کلید Refresh در برنامه کلیک می کنید کدام کار را انجام دهد.

 

Online : یعنی در زمان Refresh فقط Online بودن ID ها را چک کند.

Online & Webcam : در زمان Refresh کردن Online  و روشن بودن Webcam آن ها را چک کند.

Webcam : در زمان Refresh کردن فقط ID هایی را جستجو کند که Webcam آن ها روشن باشد.

Disable : این گزینه هم برای این است که هیچ یک از این سه کار را در زمان Refresh کردن انجام ندهد.

·        Refresh user list every : این گزینه برای این است که خود برنامه به صورت خودکار لیست ID ها را مثلا هر 15 دقیقه چک کند تا کسانی که قبلا در زمان Login کردن  Onlineنبودند را چک کند.

·        in Refresh time out : هر بسته اطلاعاتی که برای بوت کردن برای طرف می فرستد یک زمان مشخصی دارد که این زمان را برای هر بسته اطلاعاتی از این طریق تعریف می کنند.

·        Automatic log in again on refreshing : برای Refresh  کردن گاهی به صورت خودکار Logout,Login کند.

·        Silent Webcam check : در موقع Refresh  کردن لیست  ID ها به صورت مخفی روشن بودن Webcam های آن ها را هم چک کند.

·        Server : در جلوی این کلمه دو مستطیل سفید رنگ وجود دارد که در اولی آدرس سروری که به آن متصل می شوید را باید وارد کنید و دومین مستطیل برای درگاهی Port)) که برنامه باید از آن برای اتصال استفاده کند به کار می رود.

·        Lunch webcam viewers when found : زمانی که لیست ID ها را چک کرد هرکدام از ID ها که Webcam آن ها روشن بود، را برای شما باز کند تا بتوانید تصویر آن ها را داشته باشید.

2.     Webcam :

·        Persistent request every : با توجه به زمانی که بر حسب ثانیه در جلوی این گزینه وجود دارد می توان زمان فرستادن درخواست دیدن تصویر از کسی کهWebcam دارد را مشخص نمود. که به صورت استاندارد 60ثانیه تعریف شده است.

·        Request again after rejected in : در این قسمت زمان فرستادن درخواست دیدن تصویر شخص مورد نظر، در زمانی که درخواست قبلی موفق نبوده است را مشخص می کنیم. که در این برنامه به صورت پیش فرض 5 ثانیه مشخص شده است، زمانی که درخواست قبلی موفق نبود 5 ثانیه صبرمی کند سپس درخواست دیگری می فرستد.

·        Automatically start viewer when lunched : اگر این گزینه را فعال کنید زمانی که Webcam کسی را پیدا کرد به صورت خودکار تصویر وی را پخش کند.

·        Always start viewers in anonymous mode : زمانی که می خواهید تصویر کسی را ببینید اگر این گزینه فعال بود به صورت ناشناس این کار را برای شما انجام می دهد.

·        Always start viewers in persistent mode : اگر این گزینه فعال باشد تصویر را برای شما در پنجره ای با حالت پایدار به نمایش می گذارد.

·        Always start viewers with capture active : این گزینه برای گرفتن عکس از تصویر کسی است که در حال دیدن آن هستید یعنی اگر این گزینه را فعال کنید می توانید در زمان دیدن تصویر شخص مورد نظر از آن عکس برداری کنید.

·        Always start viewers with smart zoom : زمانی که این گزینه فعال باشد و شما درحال دیدن تصویر کسی هستید می توانید صفحه تصویر را بزرگ نمایی (Zoom) کنید.

·        Save captured images in  : این قسمت وابسته به فعال بودن گزینه Always start viewers with capture active است یعنی اگر این گزینه فعال باشد عکس هایی را که می گیرد  در مسیری که در مستطیل نوشته شده است می ریزد که به صورت دلخواه می توانید آن را تغییر دهید.

 

 

3.      Boot :

·        Waite before next victim in : مقداری که برای این گزینه معین می کنید فاصله زمانی حمله قبلی با حمله بعدی را مشخص می کند که بر حسب میلی ثانیه است.  به صورت پیش فرض 50 میلی ثانیه بعد از حمله صبر می کند سپس حمله بعدی را شروع می کند.

·        Send boot packet every  : مقداری که برای این گزینه نیز معین می شود برای تعیین فاصله زمانی فرستادن بسته های boot است که این هم بر حسب میلی ثانیه محاسبه می شود.

·        Maximum boot packet to send is  : تعیین تعداد Packet هایی که باید فرستاده شوند.

 

2.      منوی Edit :

a.      Add Group : این گزینه همانند Add Group در یاهو است وقتی برروی این گزینه کلیک کنید از شما اسم گروهی را که می خواهید درست کنید می پرسد، پس از وارد کردن نام گروه بر روی Ok  کلیک کنید در این زمان در قسمت لیست دوستان خود یک گروه جدید دارید که می توانید ID های مورد نظر خودتان را در آن گروه وارد کنید.

b.      Add User : با استفاده ازاین گزینه ID هایی را که می خواهید وارد لیست برنامه بشوند را وارد می کنید که شامل دو گزینه است :

                                                              i.      Group : در این جا معین می کنید که ID ای که می خواهید اضافه بشود در کدام گروه باشد.

                                                            ii.      Yahoo ID : در این قسمت هم فقط ID شخص مورد نظر را می نویسید. مثلا شخصی چنین E-mail,ID ای دارد :

                                                  Test E-mail : Test@yahoo.com , ID :

در این مثال شما فقط ID طرف یا کلمه ای که قبل از کاراکتر @ نوشته شده است وارد کنید.

                                c.      Delete : گاهی اوقات نیاز به په پاک کردن یک ID دارید که برای حذف یک ID از لیست می توان ازاین گزینه استفاده کنید. یک ID را از لیست انتخاب کنید و بر روی این گزینه بزنید آنگاه از شما سوال می کند که آیا مطمئن هستید که این ID حذف شود و بر اساس نیاز خودتان به این سوال پاسخ می دهید.

                               d.      Modify : این گزینه برای تغییر دادن ID یا گروه کسی که در لیست شما است زمانی که برروی این گزینه کلیک می کنید صفحه ای همانند صفحه Add user برای شما می آورد که در آن قسمت می توانید تغییرات لازم را انجام دهید.

                               e.      Move  : اگر نیاز پیدا کردید که ID کسی را از یک گروه به گروه دیگر بفرستید، اول ID آن شخص را از لیست انتخاب کنید و سپس برروی این گزینه بزنید و گروه جدید آن را مشخص کنید و بر روی کلید Ok بزنید.

                                 f.      Find : برا جستجوی ID کسی از میان لیست ID های موجود در برنامه است. زمان که بر روی این گزینه کلیک می کنید پنجره ای با یک مستطیل خالی می آورد که شما می بایست کلمه مورد نظر خودتان را برای جستجو در این قسمت وارد کنید و بر روی کلید ok بزنید اگر کلمه مورد نظر شما را پیدا کرد به صورت خودکار، در لیست، آن را به حالت انتخاب در می آورد ولی اگر پیدا نکرد پیغامی مبنی بر این که پیدا نشده است ا برای شما نمایان می کند.

                               g.      Copy name : اگر بر روی این گزینه بزنید از اسم آن شخصی که در حالت انتخاب بوده است را  یک کپی بر می دارد و شما آن را می توانید در جایی دیگر همانند برنامه Notepad کپی کنید.

 

 

3.      منوی View :

      Collasp,Collasp All,Expand,Expand All برای نحوه نمایش لیست ID ها می باشد که شما به تنهایی می توانید کار این چند گزینه را یاد بگیرید.

a.      Refresh : این گزینه برای تازه سازی یا به روز کردن اطلاعات مورد جستجوی خود برنامه است یعنی زمانی که شما با برنامه Login کردید یک بار لیست را چک می کند و تا زمانی که شما بر روی کلید refresh نزنید دیگر لیست را چک نمی کند که آیا فرد جدیدی Online شده است یا خیر.

b.      Refresh of  : این گزینه برای تازه سازی لیست است که شامل چند گزینه زیر است :

1)                      Online : اگر این گزینه را فعال کنید فقط Online بودن ID ها را چک می کند

2)                      Webcam : این گزینه همانند گزینه Online است ولی فقط روشن بودن Webcam,ID ها را چک می کند.

3)                      Refresh online user only : اگر این گزینه را فعال کنید مانند این می مانند که شما دو گزینه بالا را انتخاب کرده باشید.

4)                      Refresh only on selected items : این گزینه هم برای چک کردن ID ای است که خودمان آن را به صورت انتخاب در آوردیم.

c.       Font : برای تغییر در اندازه و نوع قلم نمایش متن و کلمه در این برنامه از این گزینه استفاده می کنیم.

4.      منوی Tools : در این قسمت عملیات اصلی برنامه انجام داده می شود که تمامی ابزار هایی  که می تواند در اختیار ما قرار بگذارد در این منو گذاشته است که شامل موارد زیر است :

a.      Webcam :  برای دیدن Webcam کسی، باید ID آن شخص را در این قسمت وارد کنید که خود این گزینه شامل کلید های زیر است (اگر ماوس را مقداری بر روی این کلید ها نگه دارید نام آن کلید را در اختیار شما می گذارد) :

1)                     Persistent : این گزینه که به صورت پیش فرض فعال است برای پایدار نگه داشتن اتصال است.

2)                     Capture : با استفاده از این گزینه و انجام دادن تنظیمات مربوط به عکس گرفتن توسط این برنامه می توانید از تصویری را که درحالت دیدن آن هستید عکس بگیرید.

3)                     Smart zoom : این گزینه ابزار smart zoom  را برای شما فعال می کند.

4)                     Stay on top : برای فعال نگه داشتن پنجره Webcam بر روی تمامی پنجره است یعنی هیچ گاه دیگر به زیر پنجره دیگری نمی رود.

5)                     Zoom out,Zoom in : کار این دو کلید هم برای بزرگ نمایی و کوچک نمایی است.

6)                     Satar : این کلید هم برای شروع دیدن تصویر شخص مورد نظر است.

b.      View all webcam : اگر می خواهید تصویر تمامی کسانی را که Webcam آن ها روشن است، ببینید برروی این گزینه کلیک کنید.

c.       Webcam seeker : برای چک کردن روشن بودن Webcam کسی می توانید با وارد کردن  ID شخص مورد نظر آن را چک کنید و با استفاده از کلید View شروع به دیدن تصویر وی کنید.

d.      Boot : زمانی که ID یک شخص را از لیست خود به حالت انتخاب در بیاورید می توانید توسط این گزینه شروع به boot کردن طرف کنید.

e.      Boot Someone : با استفاده از این گزینه باید ID طرف را در جای مخصوص به خودش وارد کنید و سپس بر روی ok بزنید تا شروع به boot کردن بکند.

f.        Send message : توسط این گزینه می توانید یک پیغام به صورت دلخواه در قسمت message بنویسید و برای شخصی که ID وی را در Recipient وارد کرده اید بفرستید.

g.      View profile : برای دیدن اطلاعات پروفایل یک شخص می توانید از این گزینه استفاده کنید. زمانی که ID شخص مورد نظر خودتان را در قسمت  Yahoo! ID وارد کردید پس از مدتی اطلاعات وی به همراه عکس او را برای شما به نمایش می گذارد و اگر بر روی کلید Web بزنید می توانید پروفایل وی را در سایت یاهو ببینید.

h.      Merge : توسط این گزینه هم می توانید عکس هایی را که گرفته اید را در یک جا جمع کنید و یا آن ها را با هم یکی کنید.

 

زمانی که از این برنامه استفاده می کنید در پایین برنامه چند شکل را برای شما به نمایش می گذارد که به ترتیب آن ها را برای شما  توضیح می دهیم که هرکدام در چه شرایطی به نمایش در می آیند.

 

 

 

1)     زمانی که کسی را بوت می کنید و این عمل موفقیت آمیز نباشد این شکل را به نمایش در می آورد.

2)     در حال بوت کردن شخصی است که ID وی را در جلوی این شکل نوشته است.

3)     درحال تازه سازی لیست است یعنی دارد لیست IDهای شمارا از لحاظ Online و روشن بودن Webcam آن ها، چک می کند که البته بر اساس تنظیمات شما است.

4)     زمانی که نتواند به سروری که برای آن مشخص نمودید Login کند این شکل را نمایان می کند.

5)     زمانی که اینترنت شما قطع می شود و یا شما از این برنامه Sign out می کنید به شما این شکل را نمایش می دهد و می گوید  که ارتباط قطع شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 17:41 http://www.antiparazit.co.cc

دمت گرممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد