کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

ایجاد کلید میانبر برای صفحات وب در روی دسکتاپ

به عنوان مثال می خواهید اگر کلیدهای Ctral+shift+g را بزنید فورا” صفحه گوگل باز می شود و یا اگر کلیدهای Ctral+shift+w را بزنید صفحه World start باز می شود .
بسیار خوب با ترکیب چندین روش ساده در ویندوز XP شما می توانید این کار را انجام دهید .
ابتدا به صفحه وبی که می خواهید برای آن کلید میانبری بسازید بروید و با کلیک راست روی یک فضای خالی از صفحه و انتخاب گزینه «Creaste short cut» آن را روی دسک تاپ خود بگذارید .
اکنون که میانبری برای صفحه وب روی دسک تاپ دارید روی آن کلیک راست کرده و گزینه(( properties )) را انتخاب کنید ( یا دابل کلیک + Alt ) از صفحه ای که باز می شود روی زبانه Web Document رفته و گزینه(( short cut key )) را پیدا کنید .
نشانگر موس را در کادر قرار داده و یک حرف تایپ کنید. کلمه های ((Ctral+Alt+ ))به صورت خودکار جلوی حرف تایپ شده اضافه می شود. شما می توانید با استفاده از کلیدهای Shift ، Alt ، Ctrl و یک حرف میانبر و زدن آنها به صورت همزمان هر ترکیبی را که می خواهید بوجود بیاورید .
بعد از انجام این کار می توانید هر زمان که نیاز داشتید با استفاده از کلیدهای ترکیبی جدید صفحه مورد نظر خود را بیاورید . از این روش برای موتورهای جستجو و یا حتی ایمیل آنلاین خود استفاده کنید .به خاطر داشته باشید که این صفحه ها روی مرورگر شبکه موجود در سیستم شما باز می شود

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 16:22

دمت گرم

سمیرا شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 11:50

ای ول داداش!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد