کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

آموزش کرک کردن همه نرم افزار ها

کرک کردن یا رجیستر کردن این برنامه ها به چند دسته تقسیم می شود: دسته اول : یک سری از برنامه ها هستند که با شماره سریال رجیستر می شوند در این گونه موارد خیلی ساده ابتدا برنامه رو باز کنید بعد در قسمت تولبار روی قسمت هلپ بروید بروی آن کلیک کنید و دنبال چیزی تو مایه های رجیستر یا رجیستریشن یا Produce Registration بگردید. بعد یوزر نیم ورجیستریشن کد رو ورد کنید و روی دکمه رجیستر کلیک کنید.
دسته دوم: یک سری از برنامه ها هستند که می بایست کرک شوند.در این گونه موارد اگر برنامه رو اجرا کرده اید ابتدا برنامه رو ببندید.
نکته 1 : توجه کنید که برنامه در قسمت Task Bar در حال اجرا نباشه خوب، حالا فایل زیپی که را که دریافت کرده اید رو با یک برنامه مثل WinZip باز کنید و فایل های باز شده رو به پوشه ایی که برنامه رو در آن نصب کرده اید،در ریشه اصلی پوشه منتقل نمایید وقتی که فایل ها روPast کنید یه منویی باز میشه که یک Yes وNo داره بروی Yes کلیک کنید دیگه کار تمام است.
دسته سوم: یک سری از برنامه ها هستند که می بایست پچ (Patch) شوند. در این گونه موارد هم مانند دسته دوم ابتدا برنامه رو از حالت اجرا خارج کنید سپس فایل زیپ شده رو باز و محتوای آن را به پوشه برنامه مورد نظر انتقال داده ، اون فایل پچ رو باز کنید و بروی دکمه Patch کلیک نمایید کار تمومه و برنامه شما پچ شده. نکته 1 : یک نمونه فایل های Patch هستند که شبیه فایل های رجیستری هستند یعنی با پسوند(.reg ) اگه فایل پچتون این جوری بود فقط اونو به پوشه برنامه انتقال دهید بعد فقط 2 بار بروی آن کلیک کنید.
دسته چهارم: دسته آخر فایل های Keygen هستند که یه مقدار دقت بیشتر می خواد.این برنامه های Keygen یوزر نیم وشماره سریال یا همون رجیستریشن کد می دن به این صورت که Keygen ها رو وقتی باز میکنید 2 قسمت دارن : اول قسمت دومشون رو میگم (Registration Code): شما در این قسمت نمی تونید هیچ عملی انجام بدهید و زمانی که شما در قسمت بالا چیزی وارد می کنید در این قسمت شماره رو می نویسه. اما قسمت اولش اگه از شما دراین شماره Hardware ID رو خواست به قسمت Help یا about برنامه بروید و اون شماره رو از اونجا کپی و در این قسمت Past نمایید.در قسمت پایین می بیند که شماره سریال ظاهر میشه گاهی اوقات در فایل نوت پدیی (Notepad) است که شما آن را به همراه فایل Keygen از حالت زیپ خارج کرده ایده، گاهی توی فایلیه که روش عکس یه مانیتور کشیده . نکته1 :اگه توجه کرده باشین در هر بار که شما بروی این آیکن مانیتور کلیک می کنید منوی سیستم اینفورمیشن براتون باز میشه و شما نمی تونین محتوای اونو ببینید برای باز کردن این فایل کافی است ابتدا شما بروی آیکن دکمه سمت راست رو زده و از منوی مربوطه گزینه Open With رو انتخاب کنید. توجه: کسانی که از ویندوزی به غیر XP کار میکنن می تونن برای نمایان شدن گزینه Open With ابتدا کلید Shift رو نگه دارن بعد دکمه راست موس خود را کلیک کنن. حالا که بروی Open With کلیک کردید یه منویی باز میشه که در بالای منو زیر قسمت رنگی این عبارت نوشته شده: [ انتخاب کنید برنامه ایی را که شما می خواهید استفاده کنید برای باز کردن این فایل ] در قسمت Programs لیست برنامه هایی که بروی سیستم شما نصب هستند نمایش داده میشود از قبیل:Paint ،Wordpad و...... از میان آن ها Notepad رو انتخاب کنید و OK بزنید فایل مذبور باز میشود و شما می توانید شماره Hardware ID یا اسم مورد نظر رو از درون آن انتخاب کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مونا پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 13:06

آقا دستت درد نکنه خیلی کمکم کرد
ممنونم از راهنمایی ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد