کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

کامپیوتر ۰ اینترنت ۰ دانلود ۰ پروکسی

آموزش کامپیوتر و اینترنت و پروکسی

راحتی در اینترنت

با سلام خدمت دوستان عزیزم

از این به بعد سعی می کنم تا در حد توانم آموزش ها رو به صورت تصویری ارائه کنم  . تا کاربران راحتر مطالب رو یاد بگیرند .

این برنامه یک برنامه ساده و نسبتا خوبی برای کسایی هست که دوست دارند در اینترنت راحت بچرخند .

این برنامه علاوه بر راحتی تو اینتر نت  امکانات دیگه ای از جمله رادیو سالن گفتگو یا همون چت خودمون ، آب و هوا و چند تا کاربرد دیگه که در پایین  براتون توضیح می دم .

وارد سایت پایین بشید و نرم افزاری که در این سایت قرار دارد را دانلود کنید .

بعد از نصب یه قسمتی به ToolBar اضافه میشه که شما می توانید سایت های رو که دارای محدودیت هستند  وارد شوید .

        http://proxytb.ourtoolbar.com

 

 

 

1: در اینجا شما امکانات سرچ رو می بینید که هر کدوم به صورت تخصصی عمل می کنند از جمله سرچ فرهنگ لغت و عکس ، خبر  ،خرید و ...

2: شما در اینجا می تونید تنظیماتی رو انجام بدید که هر وقت به اینتر نت وصل شدید ایمیل ها تون رو در اینجا مشاهده کنید

برای اینکار ابتدا بروی settings  کلیک کنید .

3: در این قسمت شما می تونید بروی Add  کلیک کنید و هر چند تا ایمیل که دارین وارد کنید و به این صورت شما میتونید بدون رفتن به سایتها مثل yahoo  یا google ایمیل های خودتون رو بخونید .

 

4:در این فسمت شما لیستی روکه به شما کمک میکنه در اینترنت راحت باشین می تونید مشاهده کنید

5:این قسمت بشما این امکان رو میده که رادیو گوش کنید

6:در این قسمت می تونید message  های رو که براتون میاد بخونید

7: در اینجا شما میتونید آب و هوای منطقا ای که زندگی میکنید رو ببینید  برای این کار می بایست بر روی این قسمت کلیک کنید  بعد یه صفحه مثل تصویر شماره 9 باز میشه

8: این قسمت مر بوط به اتاق گفتگو یا همون چت هستش

9: این قسمت مربوط تنظیماته تصویر شماره 7 هستش . بروی Change location کلیک کنید وشهری رو که در اون ساکن هستین رو مشخص کنید بعد هر وقت که به اینترنت وصل بشید به شما اطلاعات مربوط به دما رو میده

خب امید وارم که  واسه شما عزیزان مفید باشه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza bagheri دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 14:24 http://iranskygroup.blogspot.com/

با عرض سلام
من میخواستم اگه کسی به من اموزش yahoo group را از ثبت تا مدیرت و فرستادن ودریافت ایمیل به گروه وتمام جزئیت گروه را به من بدهد و من در مقابل من نقدا جبران میکنم

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد